De SUBFRAME systemen van Audio System "Germany: zijn een klasse apart, geniaal ontwerp behoud van je gehele kofferbak ruimte en bovendien een top klank qua bas performance omdat het een normale subwoofer betreft in een redelijke normale kist alleen dan op de plek van je reservewiel.
Wel de BASS but not the SPACE....zoals wij van Car Hifi Twente graag zeggen.
Spitzenklasse 1.5 Punten Car & Hifi uitgave 06/2022
Flexibele subwoofer toepassing voor de reservewiel ruimte
Audio System Subframe SF M10 EVO2
33 Liters bassreflex reservewiel kist
M10 EVO 2 subwoofer
Behuizing van MDF hoogwaardig bekleed
300 watts RMS / 400 watts MAX
Impedantie: 4 ohms
Afm: 580 / 550 x 200 mm
Speelt zeer goed vanaf 35Hz afstemming.
Car Hifi Twente Tip:
Meer power dan een 2e M10 EVO subwoofer monteren of upgraden naar de R10 versie.
Subframe systemen gaan op bestelling, graag goed opmeten qua diameter en hoogte of deze geschikt zijn voor uw reservewielruimte.
De SUBFRAME systemen van Audio System "Germany: zijn een klasse apart, geniaal ontwerp behoud van je gehele kofferbak ruimte en bovendien een top klank qua bas performance omdat het een normale subwoofer betreft in een redelijke normale kist alleen dan op de plek van je reservewiel.
Wel de BASS but not the SPACE....zoals wij van Car Hifi Twente graag zeggen.
Spitzenklasse 1.5 Punten Car & Hifi uitgave 06/2022
Flexibele subwoofer toepassing voor de reservewiel ruimte
Audio System Subframe SF M10 EVO2
33 Liters bassreflex reservewiel kist
M10 EVO 2 subwoofer
Behuizing van MDF hoogwaardig bekleed
300 watts RMS / 400 watts MAX
Impedantie: 4 ohms
Afm: 580 / 550 x 200 mm
Speelt zeer goed vanaf 35Hz afstemming.
Car Hifi Twente Tip:
Meer power dan een 2e M10 EVO subwoofer monteren of upgraden naar de R10 versie.
Subframe systemen gaan op bestelling, graag goed opmeten qua diameter en hoogte of deze geschikt zijn voor uw reservewielruimte.